NRC verschrompelt; nobody cares

Het eens zo trotse en fiere ‘kwaliteitsbaken’ van de NL-journalsitiek is vanaf 7 maart verschrompeld tot een vod op tabloid-formaat onder leiding van een incompetente Belgische marketing-specialist. De ‘overgang’ -die natuurlijk gepaard gaat met nogmaals een forse ‘kwaliteitsimpuls’- naar tabloid is vrijwel geheel onopgemerkt voorbij gegaan [los dan van de pathetische zelfbevlekkende aandacht door NRC zelf en door MSM-riolen als DWDD] zoals ook wel kon worden verwacht want inmiddels is geen hond meer geinteresseerd in de MSM en al helemaal niemand meer in de staatspropaganda van NSB Handelsblatt dat tegenwoordig nergens meer over schrijft, niets uitzoekt en net zo goed opnieuw qua formaat door de helft kan omdat de lezer ook dan niets zal missen. Op de site staan thans (woensdagochtend 06:00 uur) twee voetbalberichten bovenaan en een groot stuk over Chanel op de modeweek in Parijs. De laatste fase van de ineenstorting is ingegaan!

WordPress Themes