KOOLHOVEN KREEG STAANDE VOET

VOORMALIGE ‘STERVERSLAGGEVER’ MOEST ALLES INLEVEREN: TELEFOON, AUTO MET CHAUFFEUR, ETC. * BEEPUT-KOOLHOVEN ‘VAN ONGEKENDE OMVANG’ * REGEN VAN SCHADECLAIMS DREIGT VOOR TELEGRAAF: SLACHTOFFERS VAN DE MAFIA-KRANT KUNNEN ZICH VIA DEZE SITE [CONTACTFUNCTIE] MELDEN VOOR HET OPTUIGEN VAN EEN CLASS ACTION

MEGA-CLAIM EDWIN DE ROY VAN ZUYDEWIJN KAN LEUGENFABRIEK WAKKER NEDERLAND NOODLOTTIG WORDEN * NU MAATSCHAPPELIJK DRAAGVLAK VOOR FATALE KLAP DE ROY TEGEN DE TELEGRAAF * MAAR: CHANTEERT DE TELEGRAAF DE RECHTERLIJKE MACHT? HOE DIEP IS DEZE BEERPUT?

Martijn Koolhoven is per 20 september op staande voet ontslagen en moest al zijn rechten inleveren. Dat meldt een bron vanuit De Telegraaf aan deze site. Het ‘op non-actief stellen’ zou dus opnieuw een leugen zijn uit de bedrog-fabriek Basisweg waar men arrogant elk commentaar op de kwestie blijft weigeren. Koolhoven loog niet alleen tegen hoofdredacteur Sjuul Paradijs, maar er opende zich ook een beerput van ongekende omvang wat betreft journalistieke fraude. Koolhoven liet zich door Rob Heilbrom van Sapph betalen met hoeren om een artikel te schrijven waarin op basis van leugens werd ‘afgrekend’ met een ‘zakelijke vijand’ van Heilbron en een plan werd gesmeed deze vijand ‘te vernietigen en letsel toe te brengen’. Een eerste nieuwe fraudezaak heeft zich via deze site reeds aangediend:

via een posting van ‘gydkes’ [22 september 2011, 23:05]
Het was 2005 toen Martijn Koolhoven, vlak voor de kerst (AFVALLEN!!! in het nieuwe jaar) op de voorpagina van de Telegraaf een absurd artikel bracht over de DNA AFVALPIL. Een zogenaamde wonderpil waar dikkertje daps op zaten te wachten.
Het gelikte marketing baasje Brian Meshkin van Salugen uit de VS had zich weten in te kopen in de pen van Martijn Koolhoven. Zonder medisch redacteur Rene Steenhorst hiervan op de hoogte te stellen schreef Koolhoven een verkoopartikel voor de zaak van Brian Meshkin. Gevolg: allemaal simpele mensjes die na het Kerstdiner de DNA afvalpil gingen kopen om de overtollige kilo’s kwijt te raken. KASSA!
Maar al gaat de leugen nog zo snel, de Vereniging tegen de Kwakzalverij achterhaalt hem wel. Na een procedure bij de Raad voor de Journalistiek (“had ik inderaad iets anders aan moeten pakken ja” zo bekende Koolhof), na een aantal medische artikelen en media optredens waaronder bij de Leugen Regeert en KASSA! werd Brian Meshkin het land uitgejaagd. Dit tot onvrede bij de kopers van de DNA afvalpil. Want waar moest men nu hun geld terugkrijgen?
Brian Meshkin is tot op de dag van vandaag even helemaal weg (http://www.brianmeshkin.com). Bij zijn bedrijf Salugen (http://www.salugen.com/) staat de voicemail erop en hoeft u dus niet aan te kloppen voor uw DNA afvalpil centjes. Mocht u nog vragen hebben aan Brian Meshkin, bijvoorbeeld hoeveel geld hij heeft betaald aan Martijn Koolhoven, probeer het eens bij zijn Facebook account http://www.linkedin.com/in/brianmeshkin.

Bronnen vanuit De Telegraaf melden dat er intern nog veel meer zaken aan het licht zijn gekomen waarin Koolhoven zich heeft laten betalen. Intussen zullen de gedupeerden van Koolhoven en van de andere corrupte nep-journalisten van De Telegraaf hun weg naar de rechter wel weten te vinden. Deze site roept hem met klem op zich te melden. Juridische begeleiding van het hele gebeuren wordt gratis gedaan door Micha Kat. Via De Volkskrant -dat overigens een tenenkrommend zwak en angstig stuk schreef over de affaire, corrupt als ze ook zelf zijn- meldde zich reeds de advocaat van de gedupeerde fotograaf Leo de Deugd, Nico Beltman.

ADVOCATEN DURFDEN NIET TEGEN DE TELEGRAAF TE PROCEDEREN UIT ANGST TE WORDEN KAPOT-GESCHREVEN

De Telegraaf voelde zich decennia lang boven wet en gebod verheven omdat geen advocaat in een serieuze zaak -waarin dus de complete journalistieke integriteit van de krant at stake was- het ochtendblad durfde te dagvaarden uit angst voor rancuneuze en mafiose wijze waarop de krant pleegt af te rekenen met ‘vijanden’. Precies om die reden kreeg Edwin de Roy van Zuydewijn, slachtoffer van de grootste en meest rucksichtlose slandering campaign uit de geschiedenis van de Nederlandse journalistiek [backgrounds] zijn claim tegen De Telegraaf niet rond: zijn advocaten Pim de Vos en Mark Meijjer weigerden hun reputaties op het spel te zetten. Maar nu ligt dat geheel anders dankzij Martijn Koolhoven en zijn aangetoonde malafide praktijken: nu staat immers vast dat De Telegraaf de boel willens en wetens belazert in opdracht van machtige partijen. In de zaak van Edwin gaat het daarbij allemaal nog veel verder dan in de Sapph-zaak: de pedofiel Kees Lunshof, nu overleden maar destijds lid van de hoofdredactie, lag te naaien met Felix Rhodius, de chef van het Kabinet van de Koningin en kreeg de journalistieke opdrachten direct van Beatrix via zijn mond. Deze verbijsterende lezing staat vast en is niet alleen aan deze site door tal van bronnen bevestigd, maar ook aan Edwin zelf [backgrounds] door niemand minder dan hof-historicus Cees Fasseur en zijn vrouw die familie is van Edwin [VANAF 6:30 HET MEEST VERBIJSTERENDE GEHEIM VAN DE TELEGRAAF-MAFIA DAT HET EINDE ZOU MOETEN BETEKENEN VAN DE KRANT]:

We spraken reeds met Gabriel Meijers, de strafadvocaat die Edwin nog altijd bijstaat over deze mogelijke actie Edwin weer terug te brengen in de samenleving en hem te voorzien van een gezonde financiele basis waarmee hij zijn leven weer op orde kan krijgen. Delicaat is dat de ‘Martijn Koolhoven’ in de affaire-de Roy niemand minder is dan Joost de Haas, adjunct-hoofdredacteur van De Telegraaf.

Het blijft echter de vraag of er wel eerlijke processen mogelijk zijn met De Telegraaf als partij. Er mogen nu dan wellicht advocaten te vinden zijn die bereid zijn Wakker Nederland het genadeschot te geven, de rechters moeten ook nog meewerken (eerlijk zijn). En is is de vraag hoeveel shit er bij De Telegraaf wel niet bekend is over rechters waarmee de magistraten kunnen worden gechanteerd. Kees Lunshof lag tenslotte in bed met Joris Demmink.

WordPress Themes