NRC MEDIA VAN C&A NAAR ABN AMRO

MOREEL FAILLIET EN CORRUPT MEDIA-CONCERN KOMT WAARSCHIJNLIJK VOOR GROOT DEEL IN HANDEN VAN ABN AMRO * NRC HANDELSBLAD DAN DEFINITIEF CORPORATE OUTLET VAN DE STAAT, DE PLUNDER-BANKEN EN DE PEDO-ELITE

ZALM

Mediahuis steekt meest in aankoop NRC
donderdag 27 november 2014

Wanneer de verkoop van NRC Media doorgang vindt, krijgt Mediahuis het grootste belang. De Belgen tellen in totaal 35 miljoen euro neer voor de overname, hetzelfde bedrag als dat wat ABN Amro (adviseur van Mediahuis) in de aankoop pompt. Dat bericht Adformatie (betaalde link) op basis van informatie van bronnen die dicht bij de verkoop staan. De Stichting Democratie en Media steekt 12,5 miljoen in NRC en de Vereniging Veronica legt 7,5 miljoen in. Aanvankelijk zou het aandeel van die laatste twee gelijk zijn. Het totaalbedrag – 90 miljoen euro – is een stuk lager dan de door huidig eigenaar Egeria gewenste 115 miljoen euro.

WordPress Themes