TMG COMPLEET AFGEBRAND DOOR MSM-COLUMNIST

VINCENT ANDRIESSEN: DE TELEGRAAF MOET ZELF EEN OPKNAPBEURT KRIJGEN, MET ANDERE WOORDEN: DE KRANT MOET OPHOUDEN MET HET BEDRIEGEN EN VOORLIEGEN VAN HET VOLK EN HET STEUNEN VAN CRIMINELEN EN PEDOFIELEN

andriessenTijdens het Cross Media Congres afgelopen woensdag – een paar dagen nadat Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs de laan was uitgestuurd – kwam Geert-Jan van der Snoek, ceo van TMG, uitleg geven over de strategie van het concern. TMG wil de sterke merken die nu onderdeel uitmaken van de Telegraaf gaan uitbouwen. Vrouw, Telesport, PrivĂ©, DFT. Het is niet de bedoeling om die onderdelen los te knippen van de Telegraaf, zo legde Van der Snoek uit, maar de merken moeten een sterker profiel krijgen binnen hun domeinen. Met andere woorden? TMG wil van onderdelen van de Telegraaf heuse mediamerken maken. Heldere strategie. Maar verstandig? Dat denk ik niet. LEES VERDER OP NEDERLANDSMEDIANIEUWS.NL

WordPress Themes